Khamis, 3 Februari 2011

Glad and Sorrow

Okey !

Malam ni aku sangat gembira .. Boleh dikatakan tadi memang aku senyum tak terkatup lah .. Kenape aku gembira sangat ek ? Oh .. maybe sebab aku berjaya kuatkan hati untuk telefon 'Dia' kot ... 'Dia' tu baek sangat ouh .. kadang aku melted jugak bila mesej ngan die ni .. tapi , cover je lah ==' ... Walaupun sekejap .. cuma 2 minit lebih .. tapi aku sangat gembira lah .. Seronok nya :))

p/s : 'Dia' tu kawan aku okey .. jangan nak fikir lain ..

Kegembiraan aku nampaknye tak dapat dikongsi dengan Faez .. Selalunya Faez dan iela ada untuk dengar kegembiraan aku .. tapi kali ni cuma iela .. Faez dalam masalah ! Ouch ! macam mana nak tolong Faez ni ?? Masalah Faez agak besar ... salah cakap boleh terputus sillaturrahim .. Haa , aku juga terlibat dalam permasalahan ni .. Aduh .. tak elok lah gaduh2 kan .. kenape mesti nak gaduh .. kita kan kene UNITE as one Ummah .. tapi kene org tu suka gaduh2 pulak ... hm biarlah dia .. aku cuma boleh menidakkan dalam hati... kalau aku tegur nanti .. dikatanya aku penyibuk , ustazah dan lain2 ... dan kepada FAEZ ..sabar ye !

:: UNITE as one UMMAH
:: Setiakawan tu penting !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS