Selasa, 15 Februari 2011

Syafakillah

Hari ni cuti sekolah sempena Maulidur Rasul .
Aku bangun pukul 9.30 pagi .. teruk kan ? hm, nak buat macam mana tak larat lah . demam .. (alasan)

bangun2 je aku terus pegi bersihkan diri , lepas tu aku pergi ke 'stall' nasi lemak mak aku untuk mengambil sikit makanan untuk aku makan sebagai sarapan. Lepas makan aku tengok abang aku online . Lepas tengok abang aku online aku tengok tv cerite "kasih seorang Rasul" waa. .seronok .

Lepas tu , aku tengok "konsert malam sinar Maulidur Rasul" best . aku suke Yasin :) .. dalam pukul 5 setengah Faez datang rumah aku ajak pergi ke Slamba Cafe lebih kurang macam CC la kat taman perumahan aku ni.. Walaupun aku dah ade komputer + berukband di rumah .. aku tetap nak pergi CC sebab ..maklumlah aku pakai berukband kn ... line nye pun macam beruk lah .. aku online my deviantart accaunt dan memuatnaik hasil karya ku . yeah ..

Tiba-tiba .. aku rasa tekak aku ni gatal sangat.. aku try batuk sekali dengan cover2 sikit . Alamak , masih gatal lagi lah .. Takkan nk batuk kat tempat macam ni kot .. macam tak senonoh je .. aduih .. mata aku dah berair tahan tekak aku ni.. aishh . aku rase diri aku terok sangat tadi . then aku log out sume jenis accaunt .. dn bgi duit pada Faez lalu aku terus pergi luar dan batuk dengan puasnye
tapi .. masih lagi ta selesa ,. Haar :( macam mana ni .. ubat dah nak habis tapi tak sehat jugak :( sedih nye .. Alhamdulillah

Ya Allah , sembuhkanlah aku dari segala penyakit . Sesungguhnya Kau lah Yang Maha Mengasihani :) Ameen ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS