Isnin, 27 Jun 2011

Convert . SMKSL to SMKTSI

bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillah, dah lama selesai Peperiksaan Pertengahan Tahun 2011. Semasa aku duduki peperiksaan ini, aku masih lagi bergelar pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Layar. Tetapi hari ni, aku bukan lagi pelajar kelas 401 SMKSL. Aku akan berpindah semula ke Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Syed Idrus. Haha, rasa macam pelik saja masuk sekolah tu balik. Hm, but it is okey lahh !

Kepada kawan-kawan di SMKSL , even kita berkawan cuma 1 bulan , tapi serius aku seronok kawan dengan kauorang especially Yana, Syahmi, Fatin, Anis, Azmy dan lain lain :D .. Aww Yana, kita tak sempat hang out sama sama kan ? Hmm, I hope one day kita dapat jumpa lagi. Serius , kalau kita jumpa lagi nanti I nak peluk peluk you all ! Hehe, Azmy, better kau jujur kat dia okey.. Good luck. Okey guys ! Semoga kauorang berjaya dalam SPM nanti . I Love You All Babe !

Bila saya dah masuk ke SMKTSI semula bermakna saya akan tinggalkan aliran Sains Agama yang baru sebulan saya cuba. Agak menyedihkan, tapi nak buat macam mana kan? Hmm, saya akan kembali ke aliran Agama >.<" . Okey lahh tu daripada tak da kan? Hehh, saya mendaftar di SMKSL pada 28/4/2011 . Belajar selama seminggu dan kemudian Peperiksaan Pertengahan Tahun selama 3 minggu, selepas itu cuti Semester. Haha, sedihh. Heyy, Fy chill up. Jangan sedih !

Hehe, saya dah tengok result peperiksaan saya, agak teruk tapi bagi saya yang tidak bersekolah dari 11/4/2011 dan tak sempat belajar apa-apa pun, 3 subjek baru ni (Physics,Biology,Chemistry) saya rasa keputusan ni menggembirakan :D

Here they are. (My Mid-Year Exam Fest Result)
  1. BAHASA INGGERIS : A-  (Cemerlang)
  2. SEJARAH : E  (Lulus)
  3. MATHEMATICS : (Lulus Atas)
  4. ADDITIONAL MATHEMATICS : E
  5. PHYSICS : (Lulus)
  6. CHEMISTRY : E
  7. BIOLOGY : E
  8. PENDIDIKAN QURAN SUNNAH : C (Kepujian)
  9. PENDIDIKAN SYARIAH ISLAMIAH : B+  (Kepujian Tertinggi)
  10. BAHASA ARAB KOMUNIKASI :(Kepujian)
  11. BAHASA MELAYU : A- (Cemerlang)
Teruk kan ? Tapi Alhamdulillah , aku masih boleh jawab dan ada jugak lah 'A' walaupun A- . hehe,
Okey, kepada kawan kawan Selamat Maju Jaya !
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS