Ahad, 16 Oktober 2011

Salah Kau !

bismillahirrahmanirrahim,


I : Kenapa kau lari semalam?
II : Aku malu lah nak jumpa dia.
I : Malu? Sebab? Kau tak pakai baju ke?
II : Apa pulak. Kita mesti lah ada sikap malu dalam diri kan.
I : Ya, aku setuju. Tapi kalau sampai merugikan kau. Haa, apa kau nak cakap?
II : Tak rugi mana pun lah. Next time boleh jumpa lagi,
I : Ohh, yeah. Yang kau sampai menangis tu ape ceritanya pulak?
II : Hmm, tu aku terkilan sebab dia lansung tak nak mengalah. Bukan dia tak tahu apa cerita aku.
I : Ohh, kau nak salah kan dia?
II : Tak , tapi buat masa sekarang biar aku diam tak bercakap dengan dia dulu.
I : Putus kawan, maksud kau?
II : Bukan, aku tak pernah ingin nak putus kawan.
I : Jadi?
II : Aku terkilan , dan biarlah aku diamkan diri aku dulu.
I : Kenapa sampai macam tu sangat?
II : Teruk sangat ke? Hmm, aku takut aku bertambah benci kat dia kalau aku terus cakap dengan dia.
I : Tak. Jangan lebih 3 hari. Sial hidup kau nanti.
II : Tengok lah nanti macam mana.
I : Kau touching?
II : Siapa tak touching kalau kena macam tu, Dah lah gitu. Pastu menipu lagi, Please lah. Susah dah nak percaya. Tak tahan.
I : Kau boleh sabar ?
II : Boleh.
I : Okay sabar.
II : zzzzzZZZZZ. Huhh!

Berdebat dengan diri sendiri, cara yang bagus untuk mendapat kan keputusan yang hebat. Tapi kadang-kadang jadi TERUK juga bila ada campur tangan SYAITAN. Semoga hati aku dapat berbaik semula dengan hati dia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS