Ahad, 16 September 2012

Cinta, (Maafkan Aku)

bismillahirrahmanirrahim,

Cinta,
Mungkin memang salahnya aku,
Mungkin memang bodohnya aku,
Mungkin memang jahatnya aku,
Mungkin memang segalanya aku,
Sehingga kau jadi tersinggung.

Cinta, (jujur pada aku)
Andai benar salahnya aku,
Andai benar khilafnya aku,
Andai benar silapnya aku,
Andai benar segalanya aku,
Aku mohon, maafkan aku.

Cinta, (jangan terus sepi)
Dipendam rasa menjadi luka,
Ditambah aku berbuat duka,
Sedang yang lama masih tersisa,
Lalu peritmu bertambah bisa,

Cinta, (maafkan aku)
Cukup! Aku tahu akhirnya apa,
Kerna aku pasti,
Kau masih cinta.



#Ending yang sangat teruk.. Maaf.. Mengantuk ni. :p
Hanya nukilan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah pergi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS