Isnin, 17 September 2012

Jangan Begini Ahhhh!

bismillahirrahmanirrahim,

Aku diam menatap skrin,
Aku amati bait-2 kata yang tertulis,
Mahu saja aku jerit di telinganya engkau,
agar engkau tahu,
yang aku terlalu ingin tahu,
apa yang sebenarnya...
masalah hati antara kau dan aku.

Jujur aku bingung,
apa ini memang salah aku,
atau hanya permainan emosimu.
Aku ulangi perbuatan ku yang tadi,
aku baca lagi semua rangkaian huruf yang tertera,
Cisss, aku bertambah bingung.

Aku benci ahh perasaan sebegini,
Dihurung rasa serba salah,
Diselimuti perasaan sedih,
Tertanya-tanya sendiri tanpa ada orang peduli.

"Ahh! Siapa mahu peduli!
Masalah engkau, mahu libatkan orang pula!
Berani kau ya!"

Satu aku minta,
Jika benar salahnya aku,
Katakan ke aku,
Agar mudah aku benarkan.
Agar selesai segala.... masalah hati antara kau dan aku.

Dua aku minta,
Ampun dan maaf,
Ampunan yang tulus dari hati mu,
Maaf yang ikhlas dari batin mu.

Bisa ya! Pleasee!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS