Rabu, 16 April 2014

Serabut sangat ke kau?

Awak fikir awak dah cukup serabut?
Cuma kerana mak marah lambat beli barang?
Fikir lah.
Dengan muka awak yang serabut, dan kelakuan yang kelam kabut... boleh buat orang lain berjangkit serabut sama.

Cuba tenang.
Aku pun serabut.
Mereka kata aku selalu salah dalam membuat keputusan.
Tapi macam biasalah, aku selalu kata aku betul dan aku buktikan.

Contoh; diorang kata kalau aku selalu lepak malam aku gagal SPM.
Aku kata diorang salah. Dan SPM aku boleh dikatakan cemerlang.

Cerita pasal serabut dan salah buat pilihan...

Aku pilih untuk keluar dari IPTA dan pergi IPTS.. Mereka kata aku salah. Dan di sini aku akan buktikan aku betul.

Dan yang aku serabutkan, mana duit nak aku cekau untuk bayar yuran.

Sabar aku sedang usaha. Korang semua jangan nak serabut serabut depan aku. Nanti aku tunjuk serabut aku menggagau korang cari pelindung kang.

Bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS