Jumaat, 27 Jun 2014

Lain. Hambar.

Hari ni semua terasa lain.
Bangun tidur tekak rasa lain.
Makan tadi nasi rasa lain.
Sambal rasa lain.
Badan rasa lain.

Whatsapp dengan aboy, pun lain.
Aboy lain.
Aku lain.
Hari ni sangat lain.

Hari ni hari baru kah?
Hari ni tak sama kah?
Tapi hari ni hambar.
Se-hambar hati ni bila aboy macam nak tak nak je mesej aku.
Okay bye.

Moga bahagia bersama teman2 mu sayang.

Ahad, 15 Jun 2014

Sari and her McD

She is tired and exhausted. The only thing that she can do is scrolling her timeline. Suddenly a picture of the luxurious Mc Donald came out. She looked at the name of the person whom uploaded this food of heaven.. It was Shah.. Her classmate.. She sent a message too Shah. "Dude, can you please treat me that McD bruh.. Lol. Jk" she was hoping but she did not expect to much from Shah. A minute later, Shah replied "okay, gimme 30 minutes and u can enjoy your meal" .. Ermm i'm lovin' it.. 
30 minutes later.. "Oi come backdoor. Dont u want your McD girl?" 

Thank youuuu.. She screamed.. 

We eat the McD together. Sari said "Shah I love you" i want to tweet about this.. But Sari didnt allow me to.. Hehehe..

Btw, thank you everybody for cheering me up.. I've been frown for this whole day.. Thank you Aboy.. I love you sayang..

Rabu, 11 Jun 2014

Makan.

Dalam ruang makan kecil ni,
Aku duduk semacam mana org perempuan tak sepatutnya duduk.
Bau bau makanan menusuk ermmmm sedap nya bau.. Aku pandang satu persatu manusia manusia disekeliling aku. Semua muka bercahaya penuh ilmu, ada yang baru buang isi otak dia dalam tong sampah.. Ada yang penuh sarat sampai serabut macam di kompleks kompleks membeli belah yang sarat dengan manusia yang menyembah jenama. Ada yang happy dengan kawan macam budak dapat jajan. Lepastu aku terfikir, apa kau dapat tengok tengok orang. Apa aku dapat hakim hakim kan orang. Baik aku makan kenyang perut terima kasih dhaniah. Salam cinta dari negeri yg dibenci kerajaan.

Isnin, 2 Jun 2014

Jarak.

Aboy is distance-ing himself from me. He didnt reply my whatsapp. He didnt pick up my call. Maybe it's my fault. Yea, you can put the blame on me. But i just delivered what i have to. I dont want it to be a burden for me in the future. I dont like aizul and that's the point. It is up to him whether he still wants to make friend with aizul. It is all his choice. I dont even give a shit about that. But hell yeah.