Sabtu, 10 Januari 2015

Sakit bagitahu.

Gua ni bukan sengaja mengadu bila sakit sikit.
Tapi ada kadangnya kita tak nak simpan sorang.
Macam aku ni.
Aku tengok orang sakit pun gua sedih habis.
Aku takut nak tengok.
Aku macam dapat rasa je sakit dia tu.
Cemana eh aku nak cerita.
Aku kalau tengok orang tengah sakit, aku automatik akan kesian.
Eh bukan kesian.
Fuck.
Cemana sia nak cerita.
Okay. Cuba macam ni pulak.
Aku kalau tengok orang tengah sakit, aku automatik akan berpaling.
Tak sanggup.
Haa yes.
Tak sanggup nak tengok orang tu tahan sakit.
Aku boleh nangis tau.

Itu yang sebabnya bila aku sakit, aku cakap.
Aku takut nanti kalau dah sakit sangat baru nak bagitau,
nanti akan ada orang lain yang tak sanggup pulak tengok aku tahan sakit,
(kalau ada lah).

Tuhan, selamatkan lah tubuh badan kami dari parasit dan penyakit yang mengganggu kami dari beribadat kepadaMu. Aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS