Ahad, 6 Januari 2013

Empat mata Dua hati..

bismillahirrahmanirrahim,

Apa yang ingin aku taipkan disini..
Ialah rasa hati aku..
Tatkala famili sedang asyik menonton AJL..
Sementara perut menghadam durian yang baru dimakan..

Post ini untuk awak.. sahabat..

Awak,
Serius saya tak kisah awak nak bawak mana kawan awak pun masuk dalam chatbox..
Tapi please, awak fikir lah.. Saya bukannya patung..
Saya masih lagi manusia yang mempunyai hati dan akal..

Awak,
Awak tahu tak.. Saya ni punyalah nak excited nak borak dengan awak..
Awak kan jarang online.. Jadi faham-faham lah perasaan sahabat ni..
Ohh, mungkin awak tak faham kot..

Awak,
Saya minta maaf kalau kata-kata tadi buat awak sakit hati..
Tapi maaf sekali lagi sebab saya dah terguris hati dulu..
Susah kan nak selesaikan masalah hati ni...

To Mr.I :) Sahabat yang terbaik bagi saya..
I love you, friend.
And I am sorry ^_^
Hehehe..

Adios Amigos.
:*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS