Khamis, 21 Februari 2013

A whisper to my liver.

bismilahirrahmanirrahim,

Izinkan aku,
bisikkan pada hati.

"Wahai hati ku sayang, bersabarlah engkau selagi mampu, jangan kau kejar benda yang mustahil. Jangan kau idam apa yang tak nampak di mata. Hadap saja semua seadanya. Hati, aku tak mahu kau berkecil. Jadi, untuk itu, harus aku tegaskan pada kau, Jangan berharap tinggi. Jangan tinggi sangat. Nanti kalau kau jatuh. Tiada siapa yang akan menyambut. Kau yang kena tahan sendiri sakitnya. Kau faham kan apa yang aku katakan ni, hati?"

kata-kata ni,
akan terus aku katakan.
Terus dan terus dan terus.
Semoga hati aku kuat.
Sekuat Tiger.
Atau mungkin lebih kuat?
Hehehe, insya Allah.

Jaga dirimu baik-baik,
Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,
xoxo,
-riddlefy-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS