Khamis, 19 Julai 2018

The day.

Ini adalah hari di mana aku bersedia menceritakan kekurangan aku. Aku ceritakan pada orang yang tak langsung mengenal aku tapi reaksi nya seolah dia adalah sahabat sebantal aku selama hayat aku. Pendekatannya lembut. Matanya yang separa sayu dan coklat itu seolah ada pelangi, mendung. Terasa kegusarannya melihat aku. Terasa ikhlasnya dia mendengar setiap satu bait penceritaan aku. Petualangan sendiri melawan musuh paling kejam dan bahaya satu semesta. Diri sendiri.

Terima kasih kerana cuba untuk membuka jalan. Terima kasih atas perhatian di setiap inci tubuh aku. Terima kasih untuk tindakan pantas tanpa menilai aku. Terima kasih kerana mencuba untuk mencari punca semua ini.

Kepada semua yang masih memberi perhatian kepada aku; Kepada semua yang risau dan susah hatinya kerana aku; Kepada semua yang juga mencuba membantu aku;

Aku minta maaf. Aku selalunya kuat tapi kali ini aku kalah. Kecundang melawan seteru utama.

Terus kan berharap pada tuhan dan jangan putus asa dengan rahmat nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS