Jumaat, 17 Ogos 2018

#Day1

10 things that make me really happy;

1. Pie. Pie is not a thing but he can make me real happy. Dengan hanya melihat dia, aku tahu ada yang masih menyayangi aku dengan ikhlas dan tanpa minta balasan.

2. Days with my boyfriend, Sharizal. Hari hari bersamanya adalah hari yang selalu aku impikan dan nantikan. Dan pastinya aku lah yang paling gembira!

3. Camera, it allows me to see the world in different perspectives. And help me to capture the moment and save it for later.

4. Cakes ianyaaa sangattttt laaaaaaa sweet. It was baked with passion and love. Sebab tu lah.

5. Creampuff is sooooo soft dan buat mulut watery. And it is my favourite desert. Sooooo, imma happy kid each time i eat this.

6. Notebook, i'd love to have one in my bag. Dia macam mana eh. Bila tengok notebook yang comel comel, aku rasa happy sangat. Kenapa? Aku pun tak tahu.

7. Sleep because it is the best therapy kan?

8. Books and it's odor. For those yang suka membaca, mesti lah buku buat dia happy kan.

9. Star because it shines no matter what. Dan ianya sangaaat cantik!

10. Mountain sebab bila di atas, pandangan aku lepas jauh ke mana mana. Aku nampak semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

i do loves COMMENTS